بکتاشبکتاش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

بکتاش نامه

چهار شنبه سوری سال 90

1391/1/29 15:20
نویسنده : بکتاش
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

خیلی وقته که به وبلاگم سری نزدم. هم از کار زیاد مامانمه، هم از تنبلی!!!!

قبل از اینکه در مورد تولدم بگم، می خوام از چهارشنبه سوری براتون تعریف کنم. چون هم خیلی خوش گذشت، هم مطلبش کمتره و هم مامانم عکس هاشو آماده کرده.

جاتون خالی.... ما روز چهارشنبه سوری صبح زود با مامان و بابایی و خاله هام و عموهام رفتیم متین آباد!!!! بین کاشان و نطنز.... کویری بود... به به ...

 

کمپ متین آباد

 

 

قبل از اینکه مراسم چهارشنبه سوری شروع بشه، بابایی مثل همیشه دوربین رو برداشت و از من عکس گرفت.

اول توی اتاق با خاله ام نشستم و خستگی در کردم. یه تخت همگانی با یک عالمه لحاف روش و بالش دورش بود که خیلی جالب بود. یه سینی بزرگ هم گذاشته بودن روش. کلا بهش میگفتن کرسی!!!  من که با سینی خیلی بازی کردم

 

کرسی

 

مامانی زودی اومد به من غذا بده، من هم که خسته راه بودم، مبارزه کردم و نخوردم

 

 

 

 

 

 

 

 

غذای زوری

 

بعدش بابای اومد مثل Gentle Man به من غذا داد. من هم آقا منش نشستم. آخه ما مردها بهتر حرف همو می فهمیم.

 

پسر آقامنش

 

قبل از اینکه هوا سرد بشه هم رفتیم چند تا عکس بگیریم. البته تا مامانی نیومده بود چون ما رو دعوا می کنه که چرا تنها رفتم تو گاری....

گاری سبز

 

گاری

 

راستی یادم رفت بگم که اتاقم هم اتاق شاه نشین بود، بالای بالای کاروانسرا.  به اصطلاح پنت هاوس بود....

تمام کویر زیر پامون بود. این هم چندتا از عکسهاش...

 

کویر 1

 

کویر2

 

بالاخره شب شد و همه رفتیم بیرون آتیش بازی. البته من کاملا محصور بودم تا هم شن و ماسه روم نشینه و هم سرما نخورم.. خودم هم راضی بودم

 

شب

 

فردا صبح چون خیلی خسته بودم دیر از خواب بیدار شدم. واسه همین فقط یک موتور سواری کردیم  چشمکو کم کم راه افتادیم

موتور

 

خلاصه که به من خیلی خوش گذشت. شما هم اگر به مامان و باباهاتون قول بدین که اذیت نکنین حتما شما رو کویر می برن...

کویر3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 16:09
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
محمد سليمان
8 بهمن 99 16:36
بكتاش خوبى منم محمد BMB
dffffff
8 بهمن 99 16:45
Gyygggg
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بکتاش نامه می باشد