بکتاشبکتاش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

بکتاش نامه

عکسهای شب بیداری های من

1391/1/29 14:30
نویسنده : بکتاش
916 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این از اون عکس هاست که مامان میگه عاشقتم. چشمک  من هم خودمو لوس می کنم. ولی این عکس هم بابایی گرفته....

 

 

 

الان هم ساعت 2-3 شبه که دارم با اسباب بازی هام بازی می کنم. خوب چه فرقی داره 2 صبح یا 2 شب!!! مامانی عصبانی شده، خودش میگه دیوونم کردی!! رفته تو اتاق! ولی بابایی زود اومد ازم عکس بگیره. بابایی پایه شب بیداریه، دوتایی می آییم توی حال، بعدش هم نمی فهمیم کی و چطوری خوابمون می بره. هر کدوم یه جا می خوابیم بعد صبح مامان دعوامون می کنه که " سرما می خورین"نیشخند

 

 

اینجا خونه خاله رجاست. مزه ملاقش با ملاقه های خونمون فرق داره. خاله رجا یه ظرفهای خوشگلی داره که هر وقت من میرم، میده با هاشون بازی کنم. یکی از اونها اون آبیه هست که افتاده اون ته راهرو. دقت کنی، می بینیشبغل

 

توی این عکس که بابایی گرفته، دارم این تلمبه رو کشف می کنم. آخه اولش ازش می ترسیدم، بعد بابایی ما رو با هم دوست کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
16 اسفند 90 15:26
قربونت برم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بکتاش نامه می باشد